Interiør og design - uten blondekanter!

lørdag 7. juli 2012

OST!

Det blir mye innlegg om mat her nå,  jeg vet!
Men så befinner jeg meg da også for øyeblikket i Frankrike - can you blame me?

Ost!
Hvor skal jeg begynne?
Jeg har fått høre at jeg mesket meg med Stilton da jeg var 3 år, og siden har jeg i grunnen vært frelst på ost.

Dagens anbefaling:


























Brie de Meaux. 
Har du ikke allerede smakt denne så må du få den inn på dagens handleliste! Dette er noe helt annet enn den smaksnøytrale brien som selges i matbutikken. Den er moden, fyldig og har en fantastisk aroma! Det er ikke uten grunn at Brie de Meaux regnes for å være kongen av brie, og for mage også kongen av ost.

La den flyte utover en tallerken i romtemperatur før du gir deg hen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar